Sista dagen i Stockholm imorgon :(

Heej.

Imorgon är det som sagt sista dagen på utbildningen-teoridelen och jag ska hem igen. Ska bli så tråkigt att lämna stockholm & alla sköna människor man träffat här nu. Men ska bli skönt att komma hem till min älskling som jag saknat såå mycket, jobbigt att sova själv när man är van vid att alltid somna jämte honom. Träffa vännerna igen, min älskade hundar : )

Nästa del på utbildningen är för min del i Göteborg & börjar 17 sep : ) Då är det styrketräningsinstruktör : D Nästa del är PT & den börjar 11 okt : )

Nu ska jag snart sova så jag orkar upp imorgn : )

Godnatt & sov gott allihopa !

Kommentarer:

1 Michan:

Hej igen! :)

Jag bara undrar var du har läst tidigare och vilken linje du har gått i?

2 jonna:

Jag har gått barn & fritid som jag absolut ångrar :P hehe

3 Emilfreya:

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

4 Emilfreya:

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

Kommentera här: