Sista dagen på SAFE .

Heeej.

Idag va sista utbilldningsdagen på teorin, tråkigt att åka ifrån alla sköna folk man träffat där men, men jag kommer självklart att hålla konkakten men många av dom : )

Idag hade vi träningslära & träning & hälsa, slutade 3 : ) Så jag åkte hem strax efter det. Tråkigt att åka hem igen, jag gillar stockholm, men skönt att komma hem till min älsklingen som jag saknat ! : )

Lite bilder från dagen : )


Csilla & liselott : )

Csilla .. :)

Jimmy & Martin

Mitt intyg på teorin : )

Hela gänget : D Kommer sakna er. !

Detta är nog en av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv, man har lärt sig massa bra, träffat massa nytt trevligt folk, hade kul ihop : ) Kommer aldrig att glömma denna veckan !.

Kan verkligen rekommendera S.A.F.E tikl er som vill läsa till PT eller något liknade : )


Kommentarer:

1 Johan:

S.A.F.E Är en grym "skola" och har grymma lärare. Hoppas det kommer gå bra för dig.

Kommentera här: