Fråga : )

Fråga från Tobbe.

Om man ska träna alla muskler på överkroppen, eller säg typ, rygg, nedre och övre, bröst, biecieps och tricieps och axlar. Vad är då bästa kominationerna att köra om man kör 3 pass i veckan?
Har du nåt bra tips på hur man kan köra, typ kombinera tungt och mindre tungt, för att uppnå snabbt resultat?

Ha det!

Svar : Jag kan skriva hur jag brukar köra som jag gillar, och jag tycker om. 

Axlar & Biceps
Bröst & Mage
Rygg & Triceps
Ben & Mage

Så kör jag och det gillar jag.

Tänk på att alltid börja med de stora muskelgrupperna tex i rygg & tricepspasset så kör man alltid rygg först.

Om om du ska köra 3 dagar i veckan och bara överkropp, så tycker jag såhär :

Pass 1: Bröst & mage
Pass 2: Rygg & Triceps
Pass 3: Axlar & Biceps

Testa och se om du gillar det ! : )


Kommentarer:

1 Josefine:

Oj vad olika man tycker, rätt galet ändå vad man tycker olika! men det är ju bra :) Vet inte om du har skrivit de för har inte kollat, men hur gammal är du?

Kommentera här: