Fråga : )

Hej. Läser din blogg dagligen och blir mer peppad.
Jag har bantat bort många många kilo. Tränat på gym i ca 3 år. Blandade övningar + endel pass. Huden ha blivit slapp och förstår att det är nästan omöjligt att träna bort (höft, lår & gäddhäng). Nu tränar jag pump + body combat och gym, vad ska jag göra för övningar för att bygga mer synliga muskler och få väck huden? Behöver jag äta nån form av kosttillskott? Jag äter bra och hälsosam mat i övrigt.

Svar : Jätte kul att du följer min blogg och att du blir peppad, jättekul : D
Det är bara att kämpa med träningen och med kosten så kommer musklerna att komma fram, det tar tyvärr sjukt lång tid att bygga muskler men bara att hålla i så kommer dom smygandes ! : )
Det du ska kämpa med om du vill ha synliga muskler är ju att bygga , och det gör på bästa sätter i gymmet. Försök att lägga på vikter så att det blir TUNGT. Men för att få synliga muskler så handlar det till stor del på maten, att får bort underhudfettet. Då kommer musklerna att synas mer.
Lycka till med allt !

Kommentera här: