Fråga : )


hej! vad kul med en träningsblogg så att säga:) jag går på pulverdiet just nu och får äta ett mål lagad mat om dagen.
 mellan måltiderna får jag äta frukt och grönsaker. tror du det funkar? jag ahr jättelätt för att gå upp i vikt,
 men har ett sug efter sött en gång i månaden...
du akn säkert gissa när:P har du nåt tips på vad man kan äta istället för kakor?
och inte frukt..?


Svar: Om jag ska säga så här så är jag emot pulverdietet, visst kommer du att gå ner i vikt när du knappt bara lever på pulver, men det kan du inte leva på hela livet så vad händer när du slutar med pulvret ? Jo, du går upp mer i vikt. Jag tycker ist att det är okej att ta en pulvershake till mellanmål och inte till frukost, lunch och middag för det är viktigt att du får i dig mat. Det bästa är om du försöker få en i en rutin att du äler bra mat och att du får motion varje dag.
Så jag kommer absolut inte rekommendera dig att fortsätta med min pulverdiet, men det är upp till dig.

Jag kan hjälpa dig med ett kostschema om du vill, mejla mig på [email protected]



Tänk tallriksmodellen !!!

Kommentera här: