Mitt hår är katastrof.

Måste fixa nytt hår igen, går till en tjej som syr in mitt löshår , jätte duktig är hon. 
Mitt hår växer som sagt inte, har haft samma längd sen jag va 15 år och idag är jag 24 år. Kan säga att det är inte alls kul, har typ gett upp mitt hår nu, har kämpat och kämpat med behandlingar, inpackningar och inget funkar. 
Så ska nog gå och kolla om det är något fel på mig, inte alls kul när inte håret växer :( Kör fortfarande med redkens inpackning som är jättebra , märker att håret blir lite starkare men varför växer det inte ????:( 
köper mitt hår på Tajmahal, dom har jätte bra hår :) 
 
 

Kommentarer:

1 Caroline:

När jag gick frisörlinjen fick jag lära mig att hårsäcken producerar en viss tid på olika personer, sedan tappar man hårstrået och det växer ut ett nytt. Så alla personer kan inte få långt hår tyvärr. Av vad jag lärde mig då. Har du testat att äta vitaminer som är för hår, hud och naglar?

Svar: Jag har testat allt tyvärr :( Men har eksem i hårbotten också, så ska kolla med läkare , kan ju kanske vara det som förstör också vet inte . Men skit tråkigt när mitt hår inte växer :( Ska testa att köpa vitaminer för hår och naglar igen.
Jonna

2 Caroline:

Du måste äta det länge innan du märker skillnad. Kan ta upp till ett år innan du ser något. Hår, hud och naglar är det som får vitaminer sist. Så har man starka naglar och starkt hår är det ett tecken på att din kropp har fått tillräckligt med vitaminer. Men som jag sa innan, alla kan inte få långt hår heller.

Kommentera här: