Stockholm

Under tiden jag inte bloggat har jag hunnit med en hel del .
Jag har flyttat till stockholm med min fina.
Vi har förlovat oss.
Jobbar just nu på ett boende för ensamkommande flyktingbarn.
Och håller på med PT som lite extra vid sidan .
 
Har tänkt att börja skriva lite här nu igen för jag har fått mycket mail om att det finns folk som vill ha hjälp med kost och träning. Så jag kommer att hjälpa till så mycket jag hinner.
Bara maila mig på [email protected] om ni vill ha hjälp med något.
 
 
 
Denna bloggen kommer jag bara att skriva om kost & träning och lite annat. Men inte så mycket privat.
 
Va i nässjö i helgen och hälsade på, skönt att komma hem ibland och träffa familjen.
Men det finns så många idioter i nässjö , såna människor som gillar att förstöra andras liv, det är bara ett tecken på att du mår jävligt dåligt, Sök hjälp ist ditt billiga lilla äckel. Du borde lära dig att respektera andra människor.
 
 

Kommentera här: