Frågor

Hur tränar man innersidan av låren, går det att får bort fett där utan att bygga mycket muskler, svar behövs snabbt tack på förhand peeeeace


Svar: Tyvärr så kan man inte punktförbränna, men för min del så tycker jag att du ska gå/springa mycket, eller något typ av förbränningsträning då. Lycka till .


Hur ser din diet ut ?

Svar: Jag käkar bara kyckling, torsk & ris typ. Grönsaker till då självklart. Äta 5 ggr om dagen var 3:e timme. Till frukost blir det gröt eller yogurt med havregryn och en banan i. Och samma till kvällsmat. Mellanmål brukar bestå av en bars, keso eller frukt. Varför jag äter samma sak hela tiden är att jag räknar ut mitt kaloribehov vid dieten och väger allt jag äter, så då vet jag precis hur mycket kalorier jag äter på en dag.

Kommentarer:

1 Alicia:

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.

Kommentera här: