Fråga : )

Jag har gått ner 50 kg i vikt och vill aldrig gå upp dem igen.
Jag äter inget onyttigt, utan bara vanlig husmanskost å då inte lagat på feta produkter. Jag har märkt att jag inte ens kan äta vanlig mat utan att gå upp i vikt.... Vad ska jag göra???

Svar: Det är väldigt svårt för mig att svara på denna fråga eftersom alla har så olika förutsättningar för viktnedgång . Men som jag säger till alla är att om du äter 5 ggr om dagen och var 3:e timme så borde du kunna hålla vikten och tillochmed gå ner mer.  Och självklart träna då som du skrev i din andra kommentar och det tycker jag låter bra :) Men det är viktigt att tillföra kroppen mat var 3:e timme så att kroppen förbränner hela tiden. Då menar jag inte 5 stora måltider utan 2 stora, frukost, och mellanmål då.
Testa det, det borde funkar :)
Lycka till med allt ..



Kommentera här: