Fråga : )

Hejsan! Har en fråga som jag hoppas du kan hjälpa mig med :) Jag är väldigt smal över i princip hela kroppen, men har trots detta former såsom rumpa och bröst! Det konstiga är att mina ben är smala som stickor och min mage är smal över höfterna och högre upp, FÖRUTOM på ett ställe! Vilket är mitt problem.Det är som att allt fett samlas vid en area kring min navel. En bit under och runt om. Svårt att beskriva, men jag undrar hur jag kan få bort detta! Vanliga situps verkar inte funka då jag av detta redan fått magrutor, fast högre upp. Kan det ha att göra med att jag äter/dricker mycket mjölkprodukter? finns det någon övning jag kan göra? Nu tänker du säkert att jag måste göra av med fett, men tror inte det handlar om det då jag redan är extremt smal. Min mage är verkligen inte stor, men den är inte helt platt såsom jag vill ha den! Vet inte om du stött på detta problem förut, men skulle vara tacksam för svar :)



Svar : Heej.
Jag ska försöka svara på din fråga så bra jag kan, men tyvärr är det oftast det sista som försvinner på en tjejkropp tex vid en diet inför tävling. Eller en vanlig diet helt enkelt. Så det är rätt svårt att få bort. Så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna svara på detta, men jag tycker bara att du ska försöka tänka på vad du stoppar i dig , plus att du ska träna och även köra förbränningsträning, jag får önska dig lycka till ! : )

Kommentera här: