Fråga : )

Fick en fråga på min mail innan angående min diet som jag går på nu, Varför jag gör detta,  hur det går, hur jag mår jag så !: )
Och den tänkte jag svara på !

Svar : Varför jag gör detta är att jag ska förhoppningsvid tävla i bodyfitness i dec och vill gärna testa på hur kroppen fungerar nu innan, så man inte ger sig in på något jag inte alls vet vad det är. Den dieten jag går på nu innebär att jag käkar kyckling, torsk och ris typ. Och grönsaker då självklart, och mina mellanmål brukar bestå av en swebar , frukt ! Jag är inne på min 5:e vecka, och jag har gått ner 3 kg, inte så mycket, men det går sakta med säkert neråt. Därimot så hade jag gått upp ett kg i fredags, kostigt. Men kom på att jag skulle ha min roliga vecka och då kan man bli lite mer svullen, så förhoppningsvis därför har jag gått upp ; )

Jag mår bra under dieten, därimot så va dom första 3 veckorna sjukt jobbiga, jag vill äta allt jag såg. Men nu har kroppen vant sig vid detta och nu är det inte så jobbigt längre, visst har jag mina dagar där jag är sjukt sötsugen, men jag är ju människa ; ) Vet att om jag ska tävla i dec så kommer det bli sjukt tufft , men det är något jag drömt om länge nu och jag vill testa på det, jag vill , jag vill , jag vill ; ) Och då är det verklingen inget fusk som gäller, för ska jag stå på scen så måste jag hålla mig till kostschemat, men har jag ett mål så vet jag att jag kommer att klara det : D

Nu kommer jag att försöka gå ner till iaf 62 och försöka ligga runt det , väger just nu 67,6 kg.









Kommentera här: