Fråga : )

Hej! Jag gillar verkligen din blogg, det är så härligt med tjejer som tränar för att få muskler och inte bara för att bli smala. Jag har börjat att träna lite styrka själv men än så länge kör jag bara så 6 olika maskiner (typ 1/muskelgrupp) och jag skulle gärna vilja trappa upp min träning. Så jag undrar hur du gjorde när du började att stega upp din träning? :)


Svar : Tack , va kul att du gillar min blogg : ) Jag började precis som du för 4 år sedan, jag började att köra samma maskiner varje gång. Men tillslut så vänjer sig kroppen och då kommer det att stå still . Så då började jag med att dela upp kroppen i olika grupper. Idag tränar jag såhär:

Axlar & Biceps
Ben & Mage
Rygg & Triceps
Bröst & Mage

Sen brukar jag göra en dag där jag bara kör cardioträning.



Lycka till med din träning : )

Kommentarer:

1 Zami:

Ha en bra dag! :)

Kommentera här: