Frågor : )

Mycket frågor på en gång !  :) 

Hej! Finns det någon träning som gör höfter, lår och rumpa mindre?
JÄTTETACKSAM för svar! :) <3

Svar : För att kunna få mindre lår & rumpa så är det mycket förbränning och att man är noga med maten som det hänger på, och vissa tjejer har breda höfter och det kan man tyvärr inte göra så mycket åt om man är född med breda höfter.
Men absolut så kan man få mer slimmade lår & rumpa, men då gäller det som jag sa innan, förbränningsträning och noga med maten och självklart styrketräning också.



kan du inte skriva ett inlägg om hur man kan få lite smalare ben/armar?
vet inte riktigt hur man kan göra det :)

Svar : Lite samma som ovan, vi tjejer har oftast det problemet att det sätter sig runt rumpa & lår, jag har själv det problemet om jag inte är hård med käket. Men mitt tips kan vara att gå ut och gå mycket, det är ett bra förbränningssätt ! : ) Och försöka att köra lite övningar på gymmet/hemma .

Bra övningar för Lår & Rumpa :



Två övningar som jag gillar starkt !

Hej! Har du något bra tips på vad man ska tänka när man ska åka iväg och träna men egentligen inte har
 lust och bara vill ligga hemma med en påse godis framför TVn??
 Lite pepp-tips liksom :) Fin blogg btw!<3

Svar : Kul att du gillar min blogg ! : )
När jag inte är så motiverad så brukar jag alltid gå in och läsa träningsbloggar och läsa bodytidningen typ för så ser jag min största idoler inom fitnessvärlden. Då blir man sjukt taggad att gå och lyfta skrot, iaf jag ! ; ) testa det : D




Kommentera här: