Frågor : )

Hej! Läste du gärna svarade på träningsfrågor. Om man har ett BMI på 19,
men har lixom endå fett på magen men ingen annanstans.
Hur ska man då träna för att få en fin mage men ändå inte tappa vikt på övriga kroppen?
Så fort jag går upp i vikt så sätter det sig direkt på magen bara, och det vill jag inte,
vill ha en fin vältränad mage:)

Svar : Vissa har lite såna ställen som det sätter sig på, tyvärr är det så. Man kan tyvärr inte punktförbränna så det endå jag kan rekommendera dig är att träna mycket magövningar och köra förbränningsträning, och självklart tänka på maten .

3 bra magövningar : )


hur ska man göra om man vill gå ner lite i vikt?
bästa sättet då, inget lchf eller nåt sånt.

Det enklast sätter är ju att röra på sig mycket och äta rätt självklart.
Tänk på att försöka äta var 3:e timme, 5 mål om dagen, drick mycket vatten.
Rör på dig ca 45 min på dagen .


Heeeej du jag tränar pâ friskis
och gjort det e ett bra tag
Men jag skulle vilja fâ större rumpa för tycker det e sâ jävla ful med smâ rumpor
har du nâtt tips? :)
Skicka svar till min email om du kan kram

Svar : Jag svarar här, hoppas att det är okej.
Jag tycker knäböj och utfall är sjukt bra övningar för rumpan, testa det : )
Bara att kämpa på, det tar lång tid att bygga muskler, men håll i !!


 
Bra övningar för att få en bra rumpa ; )

Kommentarer:

1 Vera:

Hej! Jag har korta och biffiga muskler och skulle vilja ha dem slankare, stretchar jättemycket för jag har hört att det ska vara bra, några andra tips?

Mvh Vera

Kommentera här: